Reklama
  • Środa, 12 listopada (15:00)

    Na ciepło, na zimno, na słodko, na ostro... Jak tylko zechcesz! Ta drobna kaszka ma też tę zaletę, że przygotujesz ją, zalewając wrzątkiem, w kilka minut.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 4 listopada (12:01)

    Składniki: pół kg buraków ćwikłowych, 8 dag chrzanu ze słoiczka, sok z cytryny lub ocet do smaku, cukier, sól.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 29 października (13:00)

    Znajdują się w nich tylko pożywne, pełne witamin składniki: ziarna, pestki, suszone owoce, orzechy. Nie mają cukru, a mimo to są słodkie, chrupiące i... przepyszne! To świetna przekąska do szkoły!

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 23 października (12:05)

    Składniki: 200 g suszonej ciecierzycy lub 250 g osączonej z zalewy ciecierzycy z puszki, 2 ząbki czosnku, 2 łyżki soku z cytryny, 2-3 łyżki oliwy z oliwek, 1 łyżeczka kminku, sól i pieprz do smaku, 2-3 łyżki wywaru z gotowania lub osączania cieciorki.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 23 października (12:05)

    Skład na 4 porcje: ● 500 g suszonej ciecierzycy ● po pół pęczka zielonej pietruszki i koperku ● 2 średnie cebule ● 3 ząbki czosnku ● sól ● 2 łyżki przypraw, w tym: po szczypcie kurkumy, kolendry, kuminu, mielonego pieprzu czarnego, ostrej mielonej papryki ● kilka łyżek bułki tartej lub ziaren sezamu do panierowania ● oliwa do smażenia.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 20 października (13:05)

    Składniki na 4-5 porcji: 1 kg dyni bez skóry, 25 dag ciecierzycy, 2 małe cebule, 2 ząbki czosnku, 2 łyżki oleju rzepakowego, 120 ml bulionu drobiowego, 200 ml mleka kokosowego, ½ cytryny, szczypta mielonego imbiru, ½ łyżeczki mielonej kurkumy, ½ łyżeczki curry, 1 łyżeczka mielonej kolendry, ½ łyżeczki mielonej ostrej papryki, sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 20 października (10:00)

    Ciecierzyca, zwana też cieciorką albo grochem włoskim, ma sporo błonnika, wspomagającego trawienie. Obniża też poziom cholesterolu i cukru we krwi. Włączenie jej do jesienno-zimowego jadłospisu jest bardzo korzystne. Uzupełnia niedobory witamin z grupy B i minerałów (m.in. potasu, fosforu, cynku, magnezu i żelaza). Wspomaga to odporność. Niewątpliwą zaletą cieciorki jest zawarte w niej białko, które przypomina to pochodzące z mięsa. Dlatego jest to roślina szczególnie p

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 14 października (11:05)

    Składniki na 4 porcje 2 szkl. pęczaku, 3 marchewki, 1 pietruszka, 1 cebula, 20 dag selera korzeniowego, 10 dag żółtego sera, 4–5 łyżek oleju, sól, pieprz, bazylia do dekoracji.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 29 września (11:05)

    1 główka czerwonej kapusty, 1 cytryna, 1 cebula, 1 jabłko, 1 pomarańcza, 4-5 łyżek oliwy lub oleju, sól, świeżo zmielony czarny pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 22 lipca (12:05)

    Składniki: 2 marchewki, mała cebula, 2 jabłka, mała kapusta pekińska, pół puszki kukurydzy, sól, pieprz, mieszanka ziół do sałatek, oliwa

    Czytaj więcej Komentarzy:0