Reklama
  • Poniedziałek, 20 października (13:05)

    Składniki na 4-5 porcji: 1 kg dyni bez skóry, 25 dag ciecierzycy, 2 małe cebule, 2 ząbki czosnku, 2 łyżki oleju rzepakowego, 120 ml bulionu drobiowego, 200 ml mleka kokosowego, ½ cytryny, szczypta mielonego imbiru, ½ łyżeczki mielonej kurkumy, ½ łyżeczki curry, 1 łyżeczka mielonej kolendry, ½ łyżeczki mielonej ostrej papryki, sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 20 października (10:00)

    Ciecierzyca, zwana też cieciorką albo grochem włoskim, ma sporo błonnika, wspomagającego trawienie. Obniża też poziom cholesterolu i cukru we krwi. Włączenie jej do jesienno-zimowego jadłospisu jest bardzo korzystne. Uzupełnia niedobory witamin z grupy B i minerałów (m.in. potasu, fosforu, cynku, magnezu i żelaza). Wspomaga to odporność. Niewątpliwą zaletą cieciorki jest zawarte w niej białko, które przypomina to pochodzące z mięsa. Dlatego jest to roślina szczególnie p

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 14 października (11:05)

    Składniki na 4 porcje 2 szkl. pęczaku, 3 marchewki, 1 pietruszka, 1 cebula, 20 dag selera korzeniowego, 10 dag żółtego sera, 4–5 łyżek oleju, sól, pieprz, bazylia do dekoracji.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 29 września (11:05)

    1 główka czerwonej kapusty, 1 cytryna, 1 cebula, 1 jabłko, 1 pomarańcza, 4-5 łyżek oliwy lub oleju, sól, świeżo zmielony czarny pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 22 lipca (12:05)

    Składniki: 2 marchewki, mała cebula, 2 jabłka, mała kapusta pekińska, pół puszki kukurydzy, sól, pieprz, mieszanka ziół do sałatek, oliwa

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 9 lipca (11:05)

    ● 1/2 główki młodej białej kapusty ● sok z 1 cytryny ● 2 łyżki posiekanego koperku ● łyżka oleju ● szczypta soli i pieprzu ● łyżeczka cukru

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 9 lipca (11:05)

    Masz jogurt? To masz też mnóstwo możliwości! To właśnie z niego stworzysz pyszne napoje, desery, sosy czy dipy. Możesz dodać go też do zupy i sałatki.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 9 lipca (10:05)

    Składniki na 4 porcje: 25 dag ryżu, 2 jajka, 15 dag bryndzy, 25 dag szpinaku, listki bazylii, po 4 łyżki masła i oleju, sól, pieprz, chili, 2 ząbki czosnku, 4-6 łyżek bułki tartej

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 9 lipca (10:05)

    Składniki na 2 porcje: 10-12 liści kapusty włoskiej, szklanka ryżu, 2 i 1/2 szklanki bulionu, 1 cebula, 2 łyżki masła, sól, pieprz, 2 jajka, kilka gałązek tymianku, 1 łyżka masła, 1 łyżka mąki, szczypiorek, 2 łyżeczki koncentratu pomidorowego

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 27 czerwca (12:05)

    Składniki: 1 kg marchewki,l 2 liście laurowe, kostka rosołowa wołowa, cebula, 2 łyżki mąki ziemniaczanej, sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0