Reklama
  • Wczoraj, 4 września (13:00)

    Składniki: 150 g ugotowanej ciecierzycy, mała cebula, ząbek czosnku, jajko, sól, słodka papryka, chili i pieprz, pomidor, 2 ogórki kiszone, czerwona cebula, 4 liście sałaty, awokado, 4 bułki, majonez, ananas do dekoracji.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 31 sierpnia (08:00)

    Składniki na 6-8 sztuk: 1 szklanka kaszy jaglanej, 10 dag brokułów, 20 dag piersi z kurczaka, 1 duże jajko, 1 mała cebula, ¼ łyżeczki ostrej papryki lub pieprzu kajeńskiego, 1 łyżka masła, 1 szklanka bułki tartej, olej do smażenia, sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 6 lipca (13:00)

    Składniki na 4 porcje: 40 dag cieciorki z puszki, 25 dag pomidorków koktajlowych, 1 ogórek, 4 dymki, 3 łodygi selera naciowego, kilka gałązek natki, 6 łyżek oliwy, 3 łyżki soku z cytryny, sól, pieprz, ziarna sezamu do posypania.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 21 maja (13:00)

    Składniki na 2 porcje: Zakupy podstawowe: 1 puszka ciecierzycy, 1/2 średniej cebuli, 2 łyżki drobno posiekanej natki pietruszki, 4 łyżki mąki pszennej, 1 łyżeczka proszku do pieczenia, olej do smażenia Przyprawy: 4 ząbki czosnku, sól do smaku, czarny pieprz mielony do smaku, 1 płaska łyżeczka kuminu, 2 łyżeczki kolendry

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 30 marca (12:00)

    Z mielonym twarogiem, którego nie zużyłaś np. do wielkanocnego sernika, możesz przygotować dużo dań – od przekąsek aż po sycące dania obiadowe.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 10 marca (13:05)

    Składniki: 1/2 główki białej kapusty, 3 marchewki, 1 cebula, 20 dag kiszonej kapusty, 1/3 szkl. cukru pudru, sól, pieprz, 1/2 szkl. majonezu, 1/4 szkl. mleka, po kilka gałązek natki i szczypiorku.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 6 marca (13:05)

    Składniki na 4 porcje: 50 dag odciśniętej kapusty kiszonej, 2 średnie marchewki, 1 duże jabłko, 4 łyżeczki cukru, 3 łyżki oleju, pół strąka czerwonej papryki, 2 łyżki zielonego groszku z puszki, kilka gałązek koperku, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 3 marca (08:05)

    Składniki na 4 porcje: 25 dag czerwonej soczewicy, 1 cebula, 1-2 ząbki czosnku, 1 czerwona papryka, 1 papryczka chili, sól, pieprz, 1 jajko, bułka tarta, 2 łyżki masła, olej do smażenia.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 3 marca (08:05)

    Składniki na 4 porcje: 2 puszki cieciorki, 1-2 ząbki czosnku, 2-3 łyżki sezamu, 1 papryczka chili, sok z 1/2 cytryny, 1/2 szklanki oliwy, garść natki pietruszki, sól, pieprz mielony, kumin.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 3 marca (08:05)

    Składniki na 4 porcje: 20 dag ziaren suchej ciecierzycy (nie takiej z puszki!), 1 cebula, 1/2 pęczka natki pietruszki, 1 łyżeczka kminu rzymskiego, 1 czubata łyżeczka mielonej kolendry, 1 płaska łyżeczka proszku do pieczenia, 1 jajko, bułka tarta, sól, pieprz, olej do smażenia.

    Czytaj więcej Komentarzy:0