Reklama
  • Czwartek, 21 maja (13:00)

    Składniki na 2 porcje: Zakupy podstawowe: 1 puszka ciecierzycy, 1/2 średniej cebuli, 2 łyżki drobno posiekanej natki pietruszki, 4 łyżki mąki pszennej, 1 łyżeczka proszku do pieczenia, olej do smażenia Przyprawy: 4 ząbki czosnku, sól do smaku, czarny pieprz mielony do smaku, 1 płaska łyżeczka kuminu, 2 łyżeczki kolendry

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 30 marca (12:00)

    Z mielonym twarogiem, którego nie zużyłaś np. do wielkanocnego sernika, możesz przygotować dużo dań – od przekąsek aż po sycące dania obiadowe.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 10 marca (13:05)

    Składniki: 1/2 główki białej kapusty, 3 marchewki, 1 cebula, 20 dag kiszonej kapusty, 1/3 szkl. cukru pudru, sól, pieprz, 1/2 szkl. majonezu, 1/4 szkl. mleka, po kilka gałązek natki i szczypiorku.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 6 marca (13:05)

    Składniki na 4 porcje: 50 dag odciśniętej kapusty kiszonej, 2 średnie marchewki, 1 duże jabłko, 4 łyżeczki cukru, 3 łyżki oleju, pół strąka czerwonej papryki, 2 łyżki zielonego groszku z puszki, kilka gałązek koperku, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 3 marca (08:05)

    Składniki na 4 porcje: 25 dag czerwonej soczewicy, 1 cebula, 1-2 ząbki czosnku, 1 czerwona papryka, 1 papryczka chili, sól, pieprz, 1 jajko, bułka tarta, 2 łyżki masła, olej do smażenia.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 3 marca (08:05)

    Składniki na 4 porcje: 2 puszki cieciorki, 1-2 ząbki czosnku, 2-3 łyżki sezamu, 1 papryczka chili, sok z 1/2 cytryny, 1/2 szklanki oliwy, garść natki pietruszki, sól, pieprz mielony, kumin.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 3 marca (08:05)

    Składniki na 4 porcje: 20 dag ziaren suchej ciecierzycy (nie takiej z puszki!), 1 cebula, 1/2 pęczka natki pietruszki, 1 łyżeczka kminu rzymskiego, 1 czubata łyżeczka mielonej kolendry, 1 płaska łyżeczka proszku do pieczenia, 1 jajko, bułka tarta, sól, pieprz, olej do smażenia.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 2 marca (08:00)

    Składniki: średnia cukinia, 25 dag mielonego mięsa wołowo-wieprzowego, 10 dag kaszy jaglanej, 2 pomidory, 10 dag plasterków żółtego sera, łyżka natki, sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 27 lutego (13:00)

    Pestki dyni mogą się przydać do sałatki, zupy, pesto lub jako posypka na boki tortu. Możesz je też podać jako zdrową przekąskę do pochrupania.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 27 lutego (13:00)

    Prawdziwa bomba witaminowa! Pamiętajmy o kiełkach zwłaszcza zimą, gdy brakuje nam świeżych warzyw.

    Czytaj więcej Komentarzy:0