Reklama
  • Czwartek, 5 lutego (11:00)

    Składniki na 4 porcje: • 25 dag ryżu • 2 jajka • 10 dag bryndzy • 20 dag szpinaku • 2 łyżki masła • 2 łyżki listków bazylii • sól • pieprz • chili • 2 ząbki czosnku • 2 łyżki tartej bułki • olej. Dodatkowo: 2 pomidory • świeże zioła • oliwa z oliwek.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 22 stycznia (13:00)

    Składniki: 1/4 główki czerwonej kapusty, 1 jabłko, 1 czerwona cebula, 2 łyż ki majonezu, sok wyciśnięty z 1/2 cytryny, 1/2 szklanki rodzynek, szczypta mielonego cynamonu.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 16 stycznia (14:00)

    1. To królowa kasz i prozdrowotny wulkan! Odkwasza, oczyszcza organizm, obfituje w witaminy z grupy B, wapń, fosfor, potas i żelazo. By pozbawić ją niemożliwej do zaakceptowania dla niektórych goryczki, należy przede wszystkim przed gotowaniem dobrze ją wypłukać. 2. Wlej do miski z kaszą letnią wodę. Mieszaj kaszę (kilkakrotnie) i wylewaj brudną wodę. Wymieniaj wodę dopóki nie będzie całkowicie czysta. Myjąc kaszę, zwróć uwagę czy nie ma żadnych uszkodzonych i ciemnych ziaren. Gdy takie zauważ

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 15 stycznia (14:00)

    Składniki na 6 porcji: ● 2 bakłażany ● szklanka kaszy jaglanej ● 10 dag mrożonych kurek lub świeżych małych pieczarek ● 7 pomidorów suszonych w oleju ● pół papryki czerwonej ● pół papryczki chili ● po łyżce sosu sojowego i balsamico ● sól morska ● pieprz ● natka pietruszki ● oliwa z oliwek ● łyżeczka masła.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 22 grudnia 2014 (11:05)

    Składniki: miks sałat (rukola, roszponka, lodowa) • 1 pęczek rzodkiewek • 200 g zielonej fasolki • 50 g orzeszków pinii (lub ziaren słonecznika) • ok. 2–3 łyżki oleju tłoczonego na zimno (np. lnianego) • sól i pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 22 grudnia 2014 (11:05)

    Składniki: 1 puszka cieciorki • 1 duży burak • 200 ml tahiny (pasty sezamowej, do kupienia np. w sklepach Kuchnie Świata) • 1/2 szklanki zimnej przegotowanej wody • 1/4 szklanki oliwy • 2 ząbki czosnku • sok z 1/2 cytryny • sól • 100 g koziego sera (opcjonalnie).

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 18 grudnia 2014 (15:00)

    Składniki na 8 porcji: ■ 1,5 szklanki kaszy jaglanej ■ 20 dag szynki drobiowej w plastrach ■ cebula ■ 2 ząbki czosnku ■ mała papryka czerwona ■ marchew ■ 2 łyżki natki pietruszki ■ 4 jajka ■ 3 łyżki roztopionego masła ■ bułka tarta ■ sól ■ pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 18 grudnia 2014 (15:00)

    Składniki na 4 porcje: ■ 20 dag kaszy gryczanej ■ średnia cukinia ■ czerwona papryka ■ kulka mozzarelli ■ 2 ząbki czosnku ■ 2 łyżki oleju ■ kilka gałązek tymianku ■ oregano ■ świeża bazylia do dekoracji ■ słodka papryka ■ sól ■ pieprz ■ listki bazylii.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 18 grudnia 2014 (15:00)

    Składniki na 6 porcji: ■ 2 szklanki ugotowanej kaszy gryczanej ■ 20 dag mięsa mielonego wołowego ■ 20 dag pieczarek ■ cebula ■ 15 dag chudego twarogu ■ łyżka posiekanego szczypiorku ■ sól ■ pieprz ■ jajko ■ olej ■ bułka tarta ■ puszka krojonych pomidorów.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 15 grudnia 2014 (14:05)

    Składniki: 25 dag kaszy jęczmiennej, 5 łyżek oleju roślinnego, czerwona cebula, 3 marchewki, 15 dag selera naciowego, 10 dag pora, gałka muszkatołowa, 2 jajka, sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0