Reklama
  • Wtorek, 15 kwietnia (10:05)

    Składniki na 4 porcje: 300 g soi (nasiona), sól, pieprz, 50 g słoniny, duża cebula, 100 g pasteryzowanej ciecierzycy, 100 g marchwi, 100 g kalarepy, 3 papryki ,100 g grzybów, 2 ząbki czosnku, łyżeczka przyprawy warzywnej, 3 łyżki keczupu, 2 łyżki masła, 1,5 łyżki mąki tortowej, bazylia, cząber, ocet estragonowy do doprawienia

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 15 kwietnia (10:05)

    Składniki na 4 porcje: 300 g brukselki, 4 marchewki, 750 g ziemniaków sól, 150 g szalotek, 500 g serka tofu, łyżka masła, 2 łyżki mąki, 200 g śmietany kremówki, 200 g sera feta, pół pęczka tymianku, czerwony pieprz do dekoracji

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 15 kwietnia (10:05)

    Składniki na 15 kanapek: 300 g soi, 2 dymki, 50 g suszonych pomidorów, 1-2 ząbki czosnku, 2 łyżki kwaśnej śmietany, sól, czarny pieprz mielony, szczypta papryczki chili w proszku, 1-2 łyżki oliwy z oliwek, sok z cytryny do smaku

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 11 kwietnia (13:05)

    Składniki: Sos: 4 pomidory • 80 ml oliwy • 4 ząbki czosnku • Kulki: • 1/2 pęczka botwinki (tylko liście) • 10 g masła • 1/2 cebuli • 350 g świeżej ricotty • 60 g parmezanu • jajko + 1 żółtko • 50 g mąki pszennej • świeże oregano (opcjonalnie).

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 11 kwietnia (13:05)

    Składniki: 250 g świeżej bazylii • 5 jajek • 2 łyżki mąki • 2 łyżki kwaśnej śmietany • 60 g parmezanu • 250 g sera ricotta • 150 g twarożku śmietankowego • 100 g suszonych pomidorów w zalewie • 2 szalotki.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 11 kwietnia (13:05)

    1. Blanszuj szparagi przez minutę we wrzącej, osolonej wodzie. Wyciągnij i odsącz. Wyjmij z zalewy ser halloumi, pokrój na paski centymetrowej grubości. Przestudzone szparagi pokrój na kawałki. Zamocz w wodzie patyczki na szaszłyki i nadziewaj na przemian szparagi oraz plasterki sera. 2. Rozgrzej na patelni grillowej łyżkę oliwy. Smaż szaszłyki 3-4 minuty z dwóch stron, aż ser zrobi się złocistobrązowy. Podawaj skropione oliwą, sokiem z cytryny, posypane płatkami chill

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 7 kwietnia (10:05)

    Jest przynajmniej 10 powodów, dla których warto jeść ryby. Wygładzają cerę. Poprawiają wzrok oraz pamięć. Mają właściwości przeciwzapalne. Działają antydepresyjnie. Zapobiegają anemii. Łagodzą skutki astmy. Wzmacniają odporność, chronią przed chorobami krążenia. Zmniejszają ryzyko rozwoju nowotworów. Jak widać regularne jedzenie ryb jest bardzo wskazane. Pod warunkiem, że wiesz, które wybrać.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 7 kwietnia (10:05)

    Surowa, lekko solona szynka wieprzowa pochodząca z Włoch, o wspaniałym zapachu i subtelnym smaku, właściwie nie tuczy. Swoje walory smakowe zawdzięcza dojrzewaniu na powietrzu przez około rok.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 4 kwietnia (09:05)

    Składniki na 4 porcje: 30 dag polędwiczki wieprzowej, 15 dag kaszy pęczak, 1 cebula, 1 zielona papryka, 10 pomidorków koktajlowych, 10 dag pieczarek, 1 ząbek czosnku, ½-¾ l bulio nu warzywnego, sól, pieprz, olej do smażenia, 4 łyżki posiekanego koperku.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 31 marca (10:00)

    To klejnot wśród owoców – bogate źródło składników mineralnych, przeciwutleniaczy i witamin. Granaty fantastycznie uzupełniają dania mięsne. Wzbogacają też smak kuskusu, kaszy jaglanej i zapiekanek z serem.

    Czytaj więcej Komentarzy:0