Reklama
  • Wtorek, 2 lutego (08:05)

    Składniki na 4 porcje: ● szklanka kaszy jaglanej ● 2,5 szklanki chudego mleka ● szczypta soli ● łyżka miodu ● laska wanilii ● 4 świeże figi ● łyżka cukru brązowego ● 2 łyżki masła ● 3 łyżki wody ● 3 łyżki mieszanych ziaren.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 30 września 2015 (13:00)

    Uprawia się je od 4 tysięcy lat. Do Polski trafiły razem z chrześcijaństwem. Bez uzyskiwanej z nich oliwy trudno sobie wyobrazić smaczną i zdrową kuchnię – nie tylko śródziemnomorską.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 29 września 2015 (10:05)

    Składniki na 6 porcji: 25 dag bulguru, 1 owoc granatu, 8 dag orzechów włoskich, 1 bagietka, 25 dag sera koziego, 15 dag rukoli, 4 łodygi selera naciowego, olej, 3 łyżki miodu, sok z cytryny, sól, pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 29 września 2015 (10:05)

    Składniki na 6 porcji: 1 duży melon miodowy, 2 owoce awokado, 1 cytryna, 25 dag pomidorków koktajlowych, 15 dag sera koziego, 6 łyżek oleju, 2-3 łyżki miodu, kiełki, sól, pieprz,szczypta cynamonu

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 4 września 2015 (13:00)

    Składniki: 150 g ugotowanej ciecierzycy, mała cebula, ząbek czosnku, jajko, sól, słodka papryka, chili i pieprz, pomidor, 2 ogórki kiszone, czerwona cebula, 4 liście sałaty, awokado, 4 bułki, majonez, ananas do dekoracji.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 31 sierpnia 2015 (08:00)

    Składniki na 6-8 sztuk: 1 szklanka kaszy jaglanej, 10 dag brokułów, 20 dag piersi z kurczaka, 1 duże jajko, 1 mała cebula, ¼ łyżeczki ostrej papryki lub pieprzu kajeńskiego, 1 łyżka masła, 1 szklanka bułki tartej, olej do smażenia, sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 6 lipca 2015 (13:00)

    Składniki na 4 porcje: 40 dag cieciorki z puszki, 25 dag pomidorków koktajlowych, 1 ogórek, 4 dymki, 3 łodygi selera naciowego, kilka gałązek natki, 6 łyżek oliwy, 3 łyżki soku z cytryny, sól, pieprz, ziarna sezamu do posypania.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 21 maja 2015 (13:00)

    Składniki na 2 porcje: Zakupy podstawowe: 1 puszka ciecierzycy, 1/2 średniej cebuli, 2 łyżki drobno posiekanej natki pietruszki, 4 łyżki mąki pszennej, 1 łyżeczka proszku do pieczenia, olej do smażenia Przyprawy: 4 ząbki czosnku, sól do smaku, czarny pieprz mielony do smaku, 1 płaska łyżeczka kuminu, 2 łyżeczki kolendry

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 30 marca 2015 (12:00)

    Z mielonym twarogiem, którego nie zużyłaś np. do wielkanocnego sernika, możesz przygotować dużo dań – od przekąsek aż po sycące dania obiadowe.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 10 marca 2015 (13:05)

    Składniki: 1/2 główki białej kapusty, 3 marchewki, 1 cebula, 20 dag kiszonej kapusty, 1/3 szkl. cukru pudru, sól, pieprz, 1/2 szkl. majonezu, 1/4 szkl. mleka, po kilka gałązek natki i szczypiorku.

    Czytaj więcej Komentarzy:0