Reklama
  • Piątek, 28 października (14:00)

    Składniki dla 4 osób. Placki: 10 dag białej kaszy gryczanej • 15 dag surowego wędzonego boczku • cebula • 2 jajka • 3 łyżki startego żółtego sera • 3 łyżki posiekanej natki pietruszki • olej • pieprz. Sałatka: 2 garście mieszanki sałat • łyżka natki pietruszki • 2 łyżki oleju o smaku bazylii Sos: 10 dag twarożku śmietankowego • 1,5 łyżki śmietany 18 proc. • łyżeczka posiekanego szczypiorku • łyżeczka posiekanego koperku • sól • pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 28 października (14:00)

    Składniki dla 4 osób: opakowanie ciasta filo • pół kostki masła • szklanka kaszy jaglanej • 30 dag szpinaku • 2 ząbki czosnku • 3 łyżki ketchupu • 20 dag krewetek • 3 łyżki natki pietruszki • olej • sól • pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 15 września (13:05)

    Składniki: szkl. bulionu z drobiu, pierś z indyka (z 80 dag wychodzi 6 dużych rolad), 2 jajka, cebula, 50 dag grzybów leśnych (borowiki, podgrzybki, koźlaki), łyżka świeżego koperku, olej, sól, pieprz Marynata:  3 łyżki jogurtu greckiego  sok z cytryny  przyprawa do indyka (nie za dużo)  ząbek czosnku Sos:  łyżeczka mąki  2 łyżki śmietany 30 proc.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 19 lipca (11:05)

    Składniki: 2 łyżki oleju rzepakowego + olej do smażenia • pęczek dymki • 2 ząbki czosnku • ½ łyżeczki mielonej kolendry • ½ łyżeczki mielonego kminu rzymskiego • ½ łyżeczki pieprzu kajeńskiego • 300 g startej marchwi • szklanka ugotowanej kaszy jaglanej • jajko • pęczek kolendry • sól • świeżo zmielony czarny pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 21 czerwca (11:00)

    Składniki (na 4 porcje): 4 filety z piersi kurczaka (po 150 g) • 2 szklanki dowolnych kiełków (np.: słonecznika, groszku, rzodkiewki) • garść listków młodego szpinaku • 2 młode cebulki cukrowe • 2 pomarańcze lub świeże brzoskwinie • 2 łyżki oliwy • łyżka soku z cytryny lub octu winnego • sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 16 maja (11:00)

    Składniki: 2 ząbki czosnku, 50 dag czerwonych buraków, 4 łyżki oliwy, 35 dag grubej kaszy jęczmiennej (pęczak), 100 ml wytrawnego białego wina, pieprz, sól, 1 l bulionu warzywnego, 3-4 łyżki białego octu winnego, garść kiełków sojowych, 5 dag koziego sera.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 24 marca (14:05)

    Składniki: ● 3 awokado ● 350 g kremowego twarożku ● 1/4 szklanki szczypiorku, posiekanego ● 2 ząbki czosnku, zmiażdżone ● 2 łyżeczki skórki startej z cytryny ● łyżka soku z cytryny ● papryczka chilli, posiekana ● szklanka natki pietruszki ● 1/3 szklanki niesolonych orzechów pistacjowych ● 2 czerwone papryki, upieczone, bez skóry ● sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 21 marca (13:00)

    Składniki na 4 porcje: 40 dag mieszanych kiełków (słonecznika, fasolki, pora, groszku), 4 łyżki oliwy, sok z cytryny, miód, 4 kromki pieczywa, sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 21 marca (13:00)

    Składniki na 4 porcje: 2 szklanki kiełków (lucerny, rzodkiewki lub brokuła), cukier, 4 pomidory, pół cytryny, po łyżeczce musztardy i chrzanu, 4 łyżki oliwy, sól, pieprz, 1 puszka gro szku, majonez, szczypiorek.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 4 marca (15:00)

    Składniki: 50 dag selera korzeniowego, 1 średnia marchewka, 15 dag białej rzodkwi, 1 cytryna, 6 łyżek majonezu, 1 łyżka cukru, sól, pieprz, 6 dag włoskich orzechów, 2 jajka, 1 mała sałata lodowa.

    Czytaj więcej Komentarzy:0