Reklama
  • Wtorek, 6 maja 2014 (15:05)

    Składniki: 2 szklanki kaszy gryczanej (może być zarówno prażona jak też biała), olej,1/2 szklanki białego wina, cebula, 25 dag pieczarek, sól, pieprz, łyżka miodu, koperek

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 5 maja 2014 (09:05)

    Rzodkiewki chronią przed anemią zawierają bowiem kwas foliowy i wyróżniają się unikalnym połączeniem żelaza, manganu i miedzi. Substancje te korzystnie wpływają na procesy krwiotwórcze i zapobiegają anemii.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 29 kwietnia 2014 (14:05)

    Skład na 8 porcji: 8 jajek, 3 łyżki mąki ziemniaczanej, 300 g tłustego białego sera, 400 g mrożonego szpinaku w liściach, ząbek czosnku, 1 łyżka masła, 1 mała cebula, sól, pieprz, gałka muszkatołowa, szczypta ziół prowansalskich

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 29 kwietnia 2014 (14:00)

    Składniki: kapusta włoska, półtora kg ziemniaków, 20 dag kaszy jęczmiennej, cebula, garść suszonych grzybów, np. podgrzybków, sól, pieprz, olej

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 29 kwietnia 2014 (14:00)

    Składniki: pół litra jogurtu naturalnego greckiego, 4 marchewki, 2 szklanki zmielonych migdałów, sok z limetki, pół łyżeczki proszku do pieczenia, 4 jajka, 3/4 szklanki brązowego cukru, 4 łyżki miodu, łyżeczka kakao, pół szklanki mąki ziemniaczanej

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 29 kwietnia 2014 (14:00)

    Składniki: mała główka czerwonej kapusty, kwaśne jabłko, mała cebu la, 1-2 cytryny, sól, pieprz, oliwa

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 28 kwietnia 2014 (13:05)

    Składniki: pół op. papieru ryżowego (około 12 sztuk), cukinia, 2 marchewki, por, olej, pieprz, pasta curry

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 23 kwietnia 2014 (12:05)

    Dania z czerwoną fasolą to porcja zdrowia i witalności. Małe ziarenka kryją w sobie witaminy i minerały.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 15 kwietnia 2014 (10:05)

    Składniki na 4 porcje: 300 g soi (nasiona), sól, pieprz, 50 g słoniny, duża cebula, 100 g pasteryzowanej ciecierzycy, 100 g marchwi, 100 g kalarepy, 3 papryki ,100 g grzybów, 2 ząbki czosnku, łyżeczka przyprawy warzywnej, 3 łyżki keczupu, 2 łyżki masła, 1,5 łyżki mąki tortowej, bazylia, cząber, ocet estragonowy do doprawienia

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 15 kwietnia 2014 (10:05)

    Składniki na 4 porcje: 300 g brukselki, 4 marchewki, 750 g ziemniaków sól, 150 g szalotek, 500 g serka tofu, łyżka masła, 2 łyżki mąki, 200 g śmietany kremówki, 200 g sera feta, pół pęczka tymianku, czerwony pieprz do dekoracji

    Czytaj więcej Komentarzy:0