Reklama
  • Poniedziałek, 2 czerwca 2014 (14:05)

    Składniki: 200 g ryżu (arborio), ząbek czosnku, 3 cebule, 3 łyżki oleju, pomidory z puszki, 500 ml bulionu z kostki, 100 g groszku, bułka, 500 g mięsa mielonego, jajko, sól, pieprz, słodka papryka, pomidor

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 22 maja 2014 (08:05)

    Składniki: 20 dag płatków owsianych, 100 ml mleka, jajko, 2 łyżki mąki pszennej, jabłko, rodzynki, łyżeczka cynamonu, olej.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 15 maja 2014 (13:00)

    Korzystaj z sezonu, jedz je jak najczęściej: solo, w kremowych zupach czy jako dodatek do jajek na miękko. Powody? 1. Są pożywne, choć mają niewiele kalorii. To zasługa wysokiej zawartości białka. 2. Usprawniają pracę żołądka i jelit dzięki obecności błonnika. 3. Wspomagają funkcjonowanie nerek, bo są bogate w substancję, która działa moczopędnie, czyli asparaginę.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 13 maja 2014 (14:00)

    Składniki na 5 porcji: 350 dag kaszy kuskus, szklanka warzywnego bulionu, duża cukinia, pół bakłażana, 250 dag brokułów, 1/4 papryki czerwonej, marchew, pietruszka, biała cebula, ząbek czosnku, 5 łyżek oliwy z oliwek, 5 dużych cytryn

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 13 maja 2014 (12:00)

    Składniki na 4 porcje: 2 marchewki, 50 dag rzepy, 1 cebula, 1 jajko, 3 łyżki mąki, 5 dag pestek słonecznika 6 łyżek oleju gałka muszkatołowa, mielona, sól, pieprz, 25 dag mielonego, twarogu, 15 dag kwaśnej śmietany, 10 dag kiełków rzodkiewki 5 dag roszponki

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 13 maja 2014 (11:05)

    To jedna z tych roślinek, którą niezwykle łatwo wyhodować w domu. Warto to zrobić, by na co dzień mieć ją pod ręką.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 9 maja 2014 (08:00)

    Składniki na 4 porcje), 250 g kaszy jaglanej, sól, 500 g brokułów, 4 jajka, 200 g sera żółtego, np. gouda lub ementaler, 150 g szynki, 60 g masła, czarny pieprz mielony, masło i bułka tarta do formy

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 9 maja 2014 (08:00)

    Składniki na 4 porcje: 300 g kuskusu, sól, 4 łyżki oliwy, sok z 1 limonki (lub cytryny), zmielony czarny pieprz, 60 g młodego szpinaku, 2 marchewki, 1 czerwony burak (ok. 300 g), 80 g orzechów laskowych,150 g sera owczego (lub typu feta)

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 6 maja 2014 (15:05)

    Składniki: 1,5 szkl. kaszy jaglanej, 2 łyżki mleka, łyżeczka soli, szczypta pieprzu, jajko, łyżeczka mąki kukurydzianej, łyżka otrąb, ulubione zioła (np. natka pietruszki, trybula, kolendra itp.), cebula, ząbek czosnku, olej rzepakowy

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 6 maja 2014 (15:05)

    Składniki: 10 susz. grzybów, 2 szkl. pęczaku, kapusta, 2 cebule, 25 dag pokrojonego bekonu, 2 jajka, sól, pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0